Не спирай мечтите ми!



Ти виждаш нещата и питаш "Защо?". 
Аз мечтая за неща, които никога не са били, и питам "Защо не?"
Бърнард Шоу 

Мечтаенето за мен е като медитацията за едни, пиенето за други - начин да опозная и изразя себе си. Обичам да мечтая. Това ме прави жива, витализира ума ми, тонизира сетивата ми. Хора, не се страхувайте да мечтаете - понякога за постижими неща, понягога за не толкова, но кой казва, че мечтите трябва да са умни?! Те обаче са инструменти, които ни мотивират, движат ни напред, учим се от тях. Ще попитате "Как?". Защото чрез опитите да ги сбъднем правим или казваме неща, за които понякога съжаляваме, но от които се учим - проваляме се, лъжем, обиждаме, подценяваме, надценяваме...Защото чрез опитите си да ги сбъднем се срещаме с нови хора, опитваме нови вкусове, правим саможертви и от това пак се учим. 

Преди време от някъде бях чула, че изобретенията изискват знания, но са управлявани от мечти и аз силно вярвам в това. Да си мечтател не е толкова лошо все пак, да познавате скучен мечтател?! :) Един такъв човек може да направи много и за вас - все пак ентусиазмът му може ви зарази, зареди, развесели :)

Мечтайте! Мечтайте! А ако не можете, не спирайте мечтите на другите, не се знае кога ще се сбъднат и доколко ще ви засегнат.


Добави блога към любимите отметки на браузера ти, сподели статията с приятел :)

Коментари