2 цитата на СтивДжобс, върху които размишлявам днес с чаша кафе

photo credit: biography.com


2 цитата на #СтивДжобс , върху които размишлявам днес с чаша кафе 

"Това е за щурите...
За тези, които не се вписват. За бунтовниците. За създаващите проблеми. За квадратните пирони и за кръглите дупки. За тези, които виждат нещата различно. Те не се подчиняват на правилата. Те не уважават статуквото. Можеш да ги съдиш, да не се съгласиш с тях, да ги наемеш или освободиш, но единственото, което не можеш да направиш е да ги игнорираш. Защото те променят нещата, бутат човешката раса напред. Макар някои да виждат луди, ние виждаме гении. Защото тези, които са достатъчно луди да си мислят, че могат да променят света, са тези, които могат…
––––––––––––––-
Когато пораснеш…
Разбираш, че светът е такъв, какъвто е, че трябва да живееш живота си, без да се блъскаш в стените. Това е ограничен живот. Животът може да е много по-широк, когато откриеш един прост факт. И той е, че всичко около теб, което наричаш ,,живот“, е създадено от хора, които не са по-умни от теб. Ти можеш да го промениш. Ти можеш да им повлияеш. Можеш да създадеш свои неща, които другите да използват. Трябва да се отърсиш от мисълта, че животът си седи и ти трябва да го изживееш. Прегърни го, промени го, подобри го, остави нещо след себе си. Когато се научиш на това, никога няма да бъдеш същият…”
Из ,,Джобс (2013)“

1 Аз май съм от щурите, креативните, буновниците на тема "справедливост" и "израз на собствено мнение". Но се подчинявам на правилата, на обществените такива - трябва да има правила, що се отнася до обществото, и не трябва да има правила, що се отнася до личността - така мисля аз :) И все пак не искам да съм луда в очите на другите, а само да уважават мисленето и труда ми. Не искам и да съм гении - гениите са самотници. Но съм бунтар!

2 Когато порасна....от малка исках да съм голяма и да творя, но и да създавам справедливост - хм, не съм се променила много, явно. Все се чудих писател ли да стана, адвокат ли....та накрая станах журналист :) До известна степен май си попаднах на мястото :D Журналистиката дава много, стига да я уважаваш и разбираш, стига да имаш морал и ценности, стига човешкия живот, който цениш, да не е само твоят....Да, тя дава възможност да твориш, но и да бъдеш справедлив - да тъсиш гледната точка от различни страни, да бъдеш обективен....Дава въжност да променяш света, стига да го пожелаеш.


Добави блога към любимите отметки на браузера ти, сподели статията с приятел :)

Коментари