Позитивно препрограмиране на живота ми за 18 години напред?! Що е то и има ли място в съзнанието ми?

Днес прочетох нещо много интересно: "Според астролозите до 23 март можем да програмираме живота си за 18 години напред".
Дали е възможно наистина? И тук ми излиза на преден план мисълта за Йога Нидра - тип медитация, в която се използва посяването на зрънце позитивно желание дълбоко в нас с цеп препрограмиране на съдбата ни. Важното тук е, когато си пожелаваме нещо много съкровенно за нас, то да бъде изречено все едно така че се е случило вече и непременно да е в позитивен аспект - частицата НЕ да се избягва! Пример: Аз съм здрав, а не искам да с не съм болен!
Та, това , което прочетох доста ме заинтригува.
Астролози твърдели, че именно до 23 март можем да програмираме следващите 18 години. Периодът между 9 и 23 март бил наречен „коридор на затъмненията“, тъй като на 9 имало пълно слънчево затъмнение, а на 23 се очаква частично лунно. Тези дни силно влияят на земния ни път и са точният момент да подредим живота си и променим следващите 18 години.
Споменава се още, че сега се завършва изминал подобен цикъл и стартира нов. Ето защо, можем да се разделим с негативните емоции от миналото и да преоткрием щастието от живота. За да успеем обаче, трябва да заложим на позитивизма в бъдещите години, като направим няколко неща, които ще променят необичайно събитията около нас.
Приключване с миналото
Трябва да си дадем сметка какво ни прави щастливи и какво - не. Да простим на всички и да се освободим от негативните емоции, които ни терзаят.
Да бъдем хармонични:
Не трябва да забравяме, че в подобни дни е добре да не се поддаваме на емоциите, защото могат да доведат до необратими последици. Нека намерим баланса и да го поддържаме ежедневно.
Да мислим позитивно:
Именно сега е най- добрият момент да поддържаме положителните мисли. Астролозите ни съветват да задържим една позитивна мисъл 17 секунди - после сме щели да останем изключително доволни от постигнатото. И нещо много важно за постигането на нашите цели: Непременно трябва да се освободим от хората, които ни вредят!
"Преосмислете отношенията си с околните", съветват специалистите. "Ако имате хора около себе си, които ви влияят отрицателно, просто ги игнорирайте."
На днешния 23 март можем още да начертаем бъдещите си приходи и планове
Само трябва да се настаним удобно и да напишем какво искаме да ни се случи през следващите години. Можем да посочим точната сума, която смятаме, че ще ни върши работа, за да се чувстваме спокойни и независими.
След всичко тези думи, дори и да не е вярно, а да са поредните "щуротии на комерсиалното позитивно агитиране", самото прочитане на текста ми подейства мотивиращо. Защо пък не?! Ако не ми донесе ползи, едва ли ще ми навреди. smile emoticon

Сподели статията с приятел :)

Коментари